Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 29 Mei 2011

HARI INI

aku memikirkan bila tarikh yg patut aku buat untuk langsungkan perkahwinan ku, warna tema apa yang sesuai ngan aku n pasangan ku.aku rasa pening cikit untk pilih warna yg sesuai...betapa cereweknya aku... reka bentu yg macam mane perlu aku pilih??? pakaian yang mcm mane nak d sesuaikan 6ti....barang apa yg aku harus aku beli? berapa la kos yg aku akan tanggung nanti....aku betul2 keliru...hampir tiap2 hari aku pikir benda yang sama sedangkan pasangan ku relax je...maklum lah dia lelaki mudah krja je kan...aku ni klo bolh nak wk yang trbaik pd hri 2 nanti...nak jd raja sehari, mesti kena cerewek cikit...tp pe2 pun doakan ku supaya jd yg trbaik.... aku masih ada byk masa lg tp aku bukan jenis suka buat krja last minit, klo bolh aku nak semua jalan dengan tenang 6ti...ini lah mslah ku pada hr ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daily Calendar