Jumlah Paparan Halaman

Ahad, 29 Mei 2011

HARI INI

aku memikirkan bila tarikh yg patut aku buat untuk langsungkan perkahwinan ku, warna tema apa yang sesuai ngan aku n pasangan ku.aku rasa pening cikit untk pilih warna yg sesuai...betapa cereweknya aku... reka bentu yg macam mane perlu aku pilih??? pakaian yang mcm mane nak d sesuaikan 6ti....barang apa yg aku harus aku beli? berapa la kos yg aku akan tanggung nanti....aku betul2 keliru...hampir tiap2 hari aku pikir benda yang sama sedangkan pasangan ku relax je...maklum lah dia lelaki mudah krja je kan...aku ni klo bolh nak wk yang trbaik pd hri 2 nanti...nak jd raja sehari, mesti kena cerewek cikit...tp pe2 pun doakan ku supaya jd yg trbaik.... aku masih ada byk masa lg tp aku bukan jenis suka buat krja last minit, klo bolh aku nak semua jalan dengan tenang 6ti...ini lah mslah ku pada hr ni....

Jumaat, 27 Mei 2011

Cinta

1) Saling mempercayai
2) Berfikiran Positif dalam hubungan
3) Sentiasa kelihatan cantik @ handsome dihadapan pasangan
4) Sentiasa bersabar dalam apa yang berlaku
5) Saling berkongsi masalah, pendapat, dan cerita
6) Sentiasa kena ada sayang dalam hati
7) Bersikap romantik dan sentiasa bg kejutan pd pasangan
8) Jangan cuba bermain dengan perkataan "putus hubungan"
9) Jangan hipokrit dgan pasangan
10) Sentiasa bersikap jujur dalam hubungan
11) Jaga adat perbualan dengan pasangan, jangan tinggikan suara baik untk boy or girl
12) buka mata untuk sentiasa melihat kebaikan pasangan
13) Always say I LOVE U n I MISS U paling kurang 2x sehari bangun pagi n sblm tidor malam

Saya percaya hubungan anda akan berbahagia selalu...

Biodata

Nama : lieya (bukan nama sebenar)
Umur : 24 thn
Pekerjaan : Assistant manager
Jantina : Perempuan
Tarikh lahir : Ogos 1987
Tempat lahir : K.T.




Daily Calendar